Verhoog de aantrekkelijkheid van Domino’s als bijbaan onder studenten en scholieren

We verbinden Domino’s als partner aan de eDivisie. Onder het campagne thema ‘Beste bijbaan voor gamers’ bewijzen we een jaar lang waarom Domino’s de perfecte werkgever is.  Zo krijgen huidige- en nieuwe werknemers de mogelijkheid om als eerste de FIFA20 game te spelen, en wordt voor dezelfde groep een reis naar Gamescom georganiseerd. Het partnership explodeert wanneer we de analisten en presentatoren van de eDivisie in een Domino’s vestiging laten meedraaien in de videoserie ‘Commentatoren in je oren’. 

 

Resultaten

250.000 views ‘Commentatoren in je oren’ video’s (zonder mediabudget).
99% positief sentiment voor de video’s op YouTube.

Domino’s als grootste stijger (van 71 naar 8)  in de lijst favoriete bijbaan onder scholieren en studenten

Beste bijbaan voor gamers is beloond met een SAN Accent.

 

Meer weten?

Wil je meer weten over deze case? We delen alle inzichten en resultaten graag met je.

Laat het ons weten, en we plannen snel een kop koffie! 

 

JA, MEER WETEN!