Hoe benut KPN haar eDivisie partnership om FIFA fans dichter bij hun helden te brengen?

KPN verbindt zich aan de eDivisie. We kiezen als thema van dit partnership het dichter bij elkaar brengen van FIFA fans met hun helden: professionele gamers. De grootste activatie is de KPN eDivisie Cup. KPN zet naast de reguliere eDivisie een nationaal bekertoernooi in FIFA19 op. Ruim 5.000 jongeren schrijven zich in. En nemen het op tegen de professionele spelers uit de eDivisie. Met een hoofdprijs die iedere fan wilt winnen. Een verzorgde reis naar de Champions League finale.

 

Resultaten

Ruim 5.000 jongeren schrijven zich in voor de KPN eDivisie Cup.

De KPN eDivisie Cup zorgt voor enorm positieve aandacht onder gamers. Eindelijk kunnen zij zich (live en online) meten met hun helden. O.a. NOS Jeugdjournaal en Hart van Nederland doen verslag van de finale.

 

Meer weten?

Wil je meer weten over deze case? We delen alle inzichten en resultaten graag met je.

Laat het ons weten, en we plannen snel een kop koffie! 

 

JA, MEER WETEN!